maandag 14 december 2015

Vragen beantwoorden met Pistache!

Dit artikel is een samenwerking met Pistache van my-life-2-you.blogspot.be en kijk zeker eens op haar blog, want die is echt heel leuk! Zij heeft mij 5 vragen gesteld en ik heb haar 5 vragen gesteld, ik ga in dit artikel dus de vragen beantwoorden die ze mij heeft gesteld en op haar blog staat het artikel met mijn vragen!

1. Hoe kom je aan inspiratie voor je artikels?
Als ik op een idee kom schrijf ik het meestal op en soms helpt een vriendin me en ik vraag het meestal ook in de reacties op men blog.

Wat is je beste tip om meer lezers te krijgen?
Vertel door aan vrienden en familie dat je een blog hebt en zet het ook op social media!

Wat schrijf je het liefste?
Euhm... Ik schrijf eigenlijk alles graag, euhm... das echt een moeilijke vraag, ja eigenlijk schrijf ik al mijn artikels graag :)


Wat doe je in je vrije tijd?
Op tm zitten, muziek luisteren, op men gsm zitten, rope skipping, chiro, zingen, dansen, bellen, babbelen, en nog veel meer :)

Ben je verliefd?
Nee

Dit was het, kijk zeker eens op Pistache haar blog (Pistache is trouwens de naam van haar poes) en laat zeker in de reacties nog een idee voor een artikel achter! 


Geen opmerkingen: