maandag 7 december 2015

Review Baby Lips Limited Edition + Update

Heey! Ik heb vandaag weer eens een review en ja het is lang geleden, maar ik vind het niet zo leuk om vaak te doen, maar dit was gewoon een speciale gelegenheid en ik moest het gewoon doen.

Deze review gaat over de drie limited editions van de Baby Lips, zoals je wel op de foto's ziet is de verpakking heel mooi en Kerstig. Ze hebben ook allemaal leuke namen. De rode heet Sweet Apple, de roze Sugar Cookie en de groene heet Mint Candy. Het zijn allemaal snoep namen, dus dat maakt het ook weer extra feestig. Ik heb ze gekocht in de Di en ze kosten €3.99 per stuk. Ze zijn heel voedend en verzorgend voor je lippen, als je ze opdoet voel je meteen je lippen zachter worden, net als met alle andere baby lips eigenlijk. Het nadeel vind ik wel dat de roze en de rode voor mij een beetje te veel kleur geven, op de swatch op mijn arm is de eerste de roze, de tweede de rode en de derde (maar die zie je amper) de groene. Ik doe er dus maar heel weinig van op, de groene is mijn favoriet, want ik hou gewoon van mint en hij geeft ook het minst kleur, wel vind ik de verpakking hiervan het lelijkst. De rode ruikt naar appelkers sap. De roze ruikt ook heel lekker hij ruikt heel licht naar mint en naar snoepjes. Dan de groene ruikt naar zoals de naam als zegt naar mint, ik vind dat die hetzelfde ruikt naar Mint Fresh, daar heb ik ook een review over geschreven. Ik raad ze zeker aan en ik denk dat ze zeker nog heel de maand december te verkrijgen zijn, maar ik weet het niet zeker. Laat even achter in de reacties jij het liefst zou willen en/of je er al één daarvan hebt.                                                      











UPDATE: 
Ik ga een serie op mijn blog starten, hij heet En nu ff serieus met mij. Voor deze serie heb ik jullie hulp nodig! De bedoeling is dat je een vraag/ probleem/  iets waar je mee zit naar mij stuurt, je mag kiezen of ik je naam ga noemen of dat je liever anoniem blijft. Het mag echt over alles wat je maar kunt bedenken gaan, van make up problemen tot ruzie met je vriendinnen tot vragen over jezelf of tips als je verliefd bent op een jongen. Ik heb hier geen vaste dag voor, maar als er een vraag/probleem is dan zet ik het er gewoon op. Je mag je vraag/probleem stiren naar blog.girl2609@gmail.com. Ik zet dit in kleur zodat jullie dit niet over slaan! x

Geen opmerkingen: