woensdag 23 december 2015

Plog ❤3








Heey! Het is vandaag woensdag 16 december, en ik had vandaag echt een super leuke dag dus ik heb weer eens een plog gemaakt! Zoals jullie zien heb ik met collages gewerkt, want anders had ik iets van 15 foto's.


Ik ben vandaag gaan schaatsen, 's morgens heb ik eerst even reacties beantwoord en toen heb ik mijn broers uitgelachen omdat zij naar school moesten en ik niet, daarna heb ik mijn handschoenen genomen, want zonder mag je de schaatsbaan niet op. Toen ik me helemaal had klaargemaakt ging ik buiten wachten tot de mama van Kato (tienergirl.blogspot.be) en Lien was er ook bij mij kwam halen. Het was ongeveer een kwartiertje rijden en we waren er om 9 uur







Eenmaal betaald gingen we onze schaatsen aandoen op de foto zie je links Lien, in het midden zie je mij en rechts Kato. Er kwam ook net een school aan, maar in het begin was de schaatsbaan leeg, helaas kwamen er steeds meer mensen, maar vijf minuutjes op een lege schaatsbaan schaatsen vond ik echt al heel erg leuk!
Na het schaatsen zijn we nog even iets gaan drinken en hebben we wat gebabbeld, daarna ben ik naar huis gegaan. Thuis heb ik wat tv gekeken en wij hebben een chromecast en daarmee kunnen we youtube filmpjes afspelen op onze tv en dat is leuk! Toen ik geen zin meer had heb ik wat gebeld en dit is niet mijn gsm, maar dit is de huistelefoon.
 Rond half twee is er een andere vriendin gekomen en we hebben koekjes gebakken, want ik had voor mijn verjaardag zo een pot van de hema gekregen waarmee je dan koekjes kunt maken, ze waren echt super lekker! Het waren zo een soort chocolate cookies met smarties, moeilijk uit te leggen, maar deze pot is zeker een aanrader! Deze is vijf of zes euro in de hema.
Na het koekjes bakken hebben we gewoon wat gebabbeld, op de computer gezeten en daarna zijn we gaan slapen, de vriendin bleef ook slapen, maar ik was wel best moe, want het was een vermoeiende dag!









Ik hoop dat jullie deze plog een beetje leuk vonden, laat even achter in de reacties of jullie vaker willen dat ik collages maak en wat jullie van deze plog vonden, deze komt niet op de woensdag zelf online, omdat het veel tijd inneemt en ik kan moeilijk 's nachts snel snel deze plog maken. x

Geen opmerkingen: