donderdag 10 december 2015

Plog ❤2

Goeiemorgen! Het is vandaag maandag 7 december 2015. En vandaag heb ik mijn eerste examens, Engels en SEI, vandaag was ik nog helemaal wakker, maar het is nu twee dagen later en ik ben echt moe, ik vind echt dat examens alle energie uit je zuigen. Deze ochtend at ik een sandwich, let niet op mijn mooi Cars bord, maar ik nam gewoon het bovenste. In mijn vorige plog kreeg ik de vraag om een foto van mijn eten te nemen, dus daarmee :)

Na het eten heb ik mijn kleren aangedaan en heeft mijn papa een verbandje rond mijn vinger gedaan, want die heeft tussen de deur gezeten en dat doet nog steeds pijn en het is helemaal blauw, maar de dokter zei dat we gewoon moesten wachten en dat het normaal is, dus ik wacht... Zoals je op de achtergrond ziet was ik ook de leerstof nog even aan het doorlezen.


Ik ging vandaag met de fiets naar school en op school aangekomen ondervragen ik en mijn vriendinnen elkaar nog even en nemen we de leerstof nog even door. We hadden dus vandaag Engels en SEI en ja het ging wel goed. Engels ging beter dan verwacht en SEI ging ook wel goed, dus dat is altijd leuk!








Ik doe examenstudie, dus na het examen gingen we eten, toen kregen we even pauze en daarna hadden we 4 blokken van 50 minuten leertijd zegmaar en ik vind dat wel heel fijn omdat ik me thuis minder goed kan concentreren en ja het is wel goed denk ik.
Als ik thuiskom is het zo ongeveer kwart voor 5, dan kijk ik nog even yt videos, werk ik aan mijn blog en dan leer ik nog ff en dan ga ik eten, vandaag aten we spinazie met aardappels en iets vegetarisch, het was echt super lekker! En niet op mijn mooie bord letten :)
 Na het eten moest ik weer gaan leren en dat is niet leuk, maar ja wat moet dat moet hé :) Daarna ben ik in bad gegaan, heb ik mijn tandengepoetst, gezicht gewassen en al die dingen.





Toen moest ik gaan slapen. Tot mijn volgende plog! En sorry dat die een dag te laat online staat, maar ik heb het gewoon heel druk, maar nu is ie er! Laat zeker in de reacties achter of jullie een plog 3 willen en tot mijn volgende artikel! x

Geen opmerkingen: