maandag 28 december 2015

Iets heel speciaals!!

Roos en ik van soitsrose.blogspot.nl (dit is haar nieuwe blog klik hier om naar haar oude blog te gaan, daar post ze niks meer op) hebben maanden besproken en gemaild. En nu is het eindelijk zover, we zijn klaar! Er komt iets heel bijzonders op mijn en op haar blog! Het leukste is natuurlijk dat je het gaat volgen op allebei onze blogs! Het is niet zomaar even een tag die we samen doen, het is iets groter, leuker en bijzonderder (hoe schrijf je dat?)!  Ik ga jullie niet langer in spanning houden... (tromgeroffel)...

100 weeks to hapinnes 

Ok het heet dus 100 weeks to hapinnes, maar wat gaan we dan doen?

Wat? We gaan elke week een foto posten met iets dat ons die week blij maakte, we gaan daar dan ook bijzetten waarom we daar blij van werden.

Wanneer? We starten op vrijdag 1 januari.

Wie? Roos en ik

Voor hoelang? We gaan dit 100 weken doen!

Op welke dagen posten we? Elke vrijdag!

Extra info: Op elke foto zetten we ons logootje, dit logo heeft Roos gemaakt en ik vind het echt super mooi!












Laat even achter in de reacties of jullie dit een leuk idee vinden! Ik kijk er in elk geval al naar uit! xx

Geen opmerkingen: