zaterdag 5 december 2015

Amerikaanse kauwgom proeven SPECIAL

 Vandaag heb ik een special! Omdat ik 1000 vieuws heb op mijn blog! Ik ben echt super blij, dus daarom ga ik Amerikaase kauwgom proeven!

 De eerste heet big babol filifolly gum. Het heeft een hele sterke bubbelgum geur en het ziet er uit als suikerspin. Het is raar, want het smaakt naar bubbelgum, maar in je mond voelt het als suikerspin. Daarna wordt het gewoon kauwgom. Ik geef deze een 10/10!
Deze heet Pirate Barrels en ziet eruit als een ton. Als je er op bijt komt er eerst een soort van vies lopend spul uit en het is heel zuur en niet zo lekker, daarna smaakte het gewoon naar kauwgom. Ik geef deze een 7.5/10.

De volgende is de Destroyer Bubblegum, deze ziet er uit als een lavabol. Voordat je bijt is het heel zuur. Als je bijt is het heel zuur en heet, ik had het bijna uitgespuugt. Daarna als die smaak in weggetrokken is er een subtiel citroensmaakje. Ik geef deze een 6/10
 Dan deze Bubblegum football, ik vind dat je niet echt kunt zien dat het een voetbal is, maar oke. Als je bijt komt er weer een vies spul uit, daarna is er een chemise, en best lekkere aardbei smaak, ik geef deze een 8/10

Dan deze: Dino Eggs Bubblegum Ik vind het heel leuk, dat deze echt ei-vormig is. Uit deze komt ook weer vies, maar minder zuur sap. Daarna komt er een gewone kauwgom smaak. Ik geef deze een 7/10.


Dan deze en deze ziet er echt super leuk uit vind ik en deze heet Chicle Bubblegum. Deze heeft ook weer sap en dat smaakt naar cola. Daarna gewoon cola smaak, ik geef deze een 7.5/10 omdat ik niet zoveel van cola hou.
Deze heet Basket Balls Gum en ik vind dat die meer op een misvormde pompoen lijkt. Er kotm hier ook weer sap uit, maar deze keer is het een lekkere appelsien smaak. Daarna weer die eenvoudige kauwgomsmaak. Ik geef deze een 8/10.                                                                                 Dan de Banana Split Bubblegum. Hij is echt heel hard en moeilijk om door te bijten. Er komt sap uit dat naar de kots van de bean boozled challenge smaakt, daarna een suuuper lekkere banaan smaak. Ik geef hem een 5,5/10. D 



 Deze heet Juicy Pearls en je ziet het niet zo goed, maar er staan glitters op! Er komt deze keer gelukkig geen sap uit! Maar hij smaakt gewoon naar kauwgom, dus dat is wel een teleurstelling. Ik geef deze een 7.5/10



 Dit is de laatste en deze heet Fini Burger Gum. Ik vind hem er echt leuk uit zien, en dat is ook het enige waarop die punten krijgt, want de smaak is echt te erg, het smaakt naar kauwgom met beschimmelde ketchup ieuwww... Deze is echt ranzig! Ik geef deze een 3/10.

Ok dit was, zet even in de reacties welke jullie zouden willen proberen en of jullie dit leuk vonden!



Geen opmerkingen: