dinsdag 10 november 2015

Whats on my phone?

Ik heb weer eens een tag! Ik vind tags echt super leuk, dus daarom dat er best wel vaak tags op mijn blog komen. Ik heb deze blog gezien bij Kato en klik hier om even een kijkje te nemen op haar blog.

Welke telefoon heb je?
De LG L50 Sporty (wat een naam)

Wat zijn je favo apps?
Het zijn er wel best veel en ze zijn allemaal te downloaden in de app store: Youtube, Whatsapp, Snapchat, Instagram, Fun Run 2 en Keep Calm

Welke achtergrond staat er op dit moment op je telefoon?
Het is misschien nog een beetje vroeg, maar er staat een kerstboom :P

Heb je een hoesje?
Ja, maar dat is er zo eentje dat je er altijd moet afhalen en ik vind het heel irritant, dus ik gebruik het nooit. Ik ga wel binnenkort een ander hoesje bestellen dat je zo kan open klappen en dan zal ik daar een review over doen.

Heb je een voor en achter camera?
Je ziet het misschien al op de foto, ja ik heb een voor en achter camera.

Zou je je gsm aanraden, zo ja waarom?
Ja, want hij is niet te groot en niet te klein en hij werkt goed ligt heel fijn in de hand en hij is gewoon heel fijn, je kunt er ook best wel veel op installeren. Het enige nadeel is dat het heel moeilijk is om er hoesjes voor te vinden, maar gelukkig heb ik er nu gevonden op de site mniinthebox.com volgens mij.

Laat zeker even achter in de reacties wat jouw favo apps zijn, want ik ben altijd benieuwd naar nieuwe apps!


Geen opmerkingen: