zondag 22 november 2015

Wat ik leuk vind aan de herfst tag

Ik weet dat het niet lang geleden is dat ik een tag heb gedaan en dat ik al heb verteld wat ik leuk vind aan de herfst. Maar ik ben getagd door Silke klik hier om naar haar blog te gaan.

Wat vind je zo leuk aan dit seizoen?
Ik ga het niet meer uitgebreid vertellen, want ik heb er een apart artikel over gemaakt, maar het is gewoon mijn favoriete seizoen.

Favoriete drankje?
Een tas warme chocomelk!

Favoriete geurkaars?
De Vanille geurkaars van de Ikea is echt mijn favoriet!

Beste lipstick?
Het is eigenlijk een lippenbalsem, namelijk de Sweet Apple , van de Limited Edition lijn van Baby Lips. Als jullie hier een review over willen zet het dan even in de reacties!


Wat is je go-to mosturizer?
Euhm... Wat is dat?

Wat is je go-to oogschaduwkleur?
Een mooi nude kleurtje.

Favoriete herstoutfit?
Gewoon een broek, een leuke trui en mijn donker bordeaux All Stars.

Autumn treat?
Het spijt me heel erg, maar wat is dat ofzo?

Favoriete plekje?
Mijn bed!

Favoriete herfstlakje?
Als het blauw is ben ik altijd tevreden.

Favoriete accessoire?
Ik heb er niet echt een :).

Ik tag Kato van tienergirl.blogspot.be om deze tag ook te doen.
Kies een vraag uit en beantwoord deze in de reacties!
xx





Geen opmerkingen: