woensdag 25 november 2015

Plog ❤1

Vandaag heb ik mijn eerste plog voor jullie! Deze is gemaakt op vrijdag 20 november 2015. Dit is een voorbeeld van een gewone schooldag. 

'S morgens voor ik naar school vertrek doe ik altijd even een lippenbalsem op, natuurlijk eet ik ook enzo, maar daar had ik geen foto van gemaakt. Meestal neem ik de lippenbalsem die ik 's morgens op doe ook mee naar school, want ik heb veel last van droge lippen en vandaag was dat dus Mint Fresh van Baby Lips.


Dan maak ik me klaar voor school, doe ik mijn kleren aan en maak ik mijn boekentas, vandaag moesten we helaas best wel veel meenemen. Mijn boekentas is van het merk Dakine.

                                                   


 Meestal ga ik met de fiets, maar toevallig ging ik vandaag met de bus, dus hier was ik aan het wachten op de bus en als ik met de bus ga, dan vertrek ik ook vroeger dan normaal, maar dat vind ik niet erg.                                                                                              
                                        


Op school staan we altijd met zijn drie, en eigenlijk mag je geen foto's maken op school, maar tja iedereen doet dat dus het maakt niet zoveel uit :D Ik ben trouwens de persoon met de bordeaux all stars en die licht blauwe broek :)                                                                              
Als we na de middag een toets hebben herhalen we het altijd nog even en ondervragen we elkaar. Deze keer was het wiskunde en dat vind ik echt stom, maar ja wat moet dat moet hé. En trouwens sorry dat deze foto wat verder staat, maar ik kon dat helaas niet veranderen.
 Mijn laatste uur was Techniek en we zijn nu bezig aan een macette van een huis en dit is die van ons groepje. Na school bleef ik in de avondstudie en dat is gewoon heel handig en toen ik thuis was heb ik gewoon nog wat aan mijn blog gewerkt en wat YouTube video's gekeken. Op vrijdag maak ik zo goed als nooit huiswerk.
 En toen ging ik slapen, sorry dat ik niks meer heb getrokken, maar ik heb echt letterlijk niks meer gedaan, dus ja. Tot mijn volgende plog!




Zo dit was mijn eerste plog, ik hoop dat jullie hem leuk vinden, laat zeker even achter in de reacties of jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen: