woensdag 4 november 2015

Er is een nieuwe dragibussmaak!

Ik ging gisteren naar de winkel en ik zag dat er een nieuwe dragibus smaak was, voor wie de dragibussnoepjes niet kent staat hier even een foto. Ik heb dus die nieuwe smaak gekocht en het is dus de paarse, ik vind hem niet zo lekker, want hij smaakt naar cola en ik hou niet echt van cola, maar als je wel van cola houdt zou ik die zeker eens proberen. Ik weet dat dit een heel raar artikel is, maar dragibus zijn mijn lievelingssnoepjes en ook de lievelingssnoepjes van veel mensen die ik ken en op mijn blog plaats ik dingen die ik leuk vind, dus daarom wou ik even vertellen over de nieuwe dragibus. Helaas vond ik geen foto van de paarse, en die van mij zijn al op, maar ik denk wel dat er binnenkort een foto zal zijn van de nieuwe. Ik weet niet hoelang die er al is, maar ik had hem nog nooit gezien. Ik heb hem gekocht in de carrefour, maar in Kruidvat is die er misschien ook al, maar dat weet ik niet. Laat zeker even achter in de reacties of jij de paarse dragibus al eens hebt gegeten en wat je ervan vond.

Geen opmerkingen: