zondag 1 november 2015

Wat voor herfsttype ben jij?

Hier was ik nog klein en schattig :D
Mijn vorig artikel was ook een herfstartikel, maar ik had nog een ideetje, dus weer een herfstartikel :) Ook heb ik al eens een testje gedaan, maar ik had daar veel positieve reacties op en jullie zijden ook dat ik het vaker moest doen, dus daarom :). Wil je weten wat voor herfsttype jij bent? Doen dan even deze test! Laat ook even achter in de reacties welk type jij bent en nog ideeën voor zo'n testjes!

1. Wat doe je het liefst in de herfst?
A: Shoppen
B: Naar de sauna en onder de zonnebank gaan liggen
C: Gewoon hetzelfde als altijd, ik doe niet echt iets speciaals in de herfst


2. Wat soort liedjes luister je het liefst in de herfst?
A: Heel vrolijke muziek, want in de herfst ben ik altijd blij
B: Heel zielige muziek
C: Gewoon hetzelfde als altijd

3. Wat is je favo kledingstuk in de herfst?
A: Elke dag iets anders, mijn favo dingen zijn altijd de dingen die ik net heb geshopt
B: Een korte broek en een t-shirtje
C: Je draagt gewoon wat je in je kast heb liggen, het maakt je niet echt uit

4. Kies een getal.
A: 20
B: -56
C: 26

5. Wat is je favo winkel in de herfst?
A: H&M, Bershka, C&A, Zara, JBC en al die winkels
B: De winkel waar ze nog zomer kleren verkopen
C: Ik draag meestal nog de dingen van vorig jaar

6. Wat zijn je lievelingskleuren op dit moment?
A: Rood, bruin, geel , oranje en bordeaux
B: Roos, geel, grijs en wit
C: Blauw, paars, bordeaux en roos

7. Wat eet of drink je het liefst in de herfst?
A: Een warme chocomelk en een bord spaghetti
B: Een smoothie met ananas en een croquemonchieur/tosti
C: Water en bloemkool

8. Wat vind je het minst leuk in de herfst?
A: Niks eigenlijk
B: Dat het zo koud is
C: Ik heb daar niet echt een mening over

9. Als je je herfstgevoel in één woord zou moeten omschrijven wat is dat dan?
A: Blij
B: Boos
C: Ik heb niet echt een herfstgevoel

10. Als je iemand een tip zou moeten geven over de herfst, welke tip zou dat dan zijn?
A: Geniet ervan!
B: Doe alsof het nog zomer is, de herfst is zo koud
C: Doe gewoon wat je zelf leuk vind

Het meest A geantwoord: Jij bent een Herfstshopper!
Het leukste aan de herfst vind jij het shoppen, want in de herfst zijn er altijd leuke kleren te verkrijgen, dus jij gaat zo vaak mogelijk shoppen dit seizoen!
Tip voor jou: Probeer niet te veel te kopen, misschien heb je ook nog leuke dingen van de vorige herfst.

Het meest B geantwoord: Jij bent een Zomerkindje!
Jij haat de herfst, vind het maar koud en je bent het hele seizoen tot het weer warm wordt slechtgezind.
Tip voor jou: Je vrienden vinden dit waarschijnlijk niet leuk, dus probeer er het leuke van in te zien. Vraag anders aan je vrienden de voordelen van de herfst op te schrijven en ga eens lekker herfstkleren met hen shoppen, zodat je toch wat vrolijker wordt dit seizoen.

Het meest C geantwoord: Jij bent een Kameleon!
Voor jou is de herfst en zomer hetzelfde. Jij past je gewoon aan net als een kameleon van kleur verandert. Jij doet gewoon hetzelfde in de herfst als in de zomer, je draagt ook niet echt speciale herfstkleren, wel natuurlijk wat warmere kleren, maar je gaat geen herfstinkopen doen.
Tip voor jou: Probeer niet gewoon hetzelfde te doen, maar het is misschien wel leuker om iets herfstig te doen.

Geen opmerkingen: