vrijdag 13 november 2015

Films die ik aanraad

Ik ben deze vakantie twee films gaan kijken en ik vond ze allebei heel erg leuk. Daarom wil ik er wat over vertellen. We zullen beginnen met de eerste film.
De eerste film heet Pan en klik hier om de trailer te bekijken.
De film vertelt dus eigenlijk het verhaal van hoe Peter Pan in Neverland is gekomen en in de Peter Pan nu zijn Kapitein Haak en hij vijanden, maar in die film zijn ze bijna beste vrienden.
Ik raad deze film aan, want zo ga je ook beter begrijpen hoe alles zo is gekomen. Het enige nadeel vind ik wel dat je niet weet hoe Haak en Peter Pan vijanden zijn geworden. Ik weet niet of de film ook in Nederland in de bioscoop te zien is, maar in BelgiĆ« is die er zeker. Ik weet niet tot wanneer, 
maar ik denk nog wel deze maand.

De tweede film heet F.C. De Kampioenen 2: Jubilee General en klik ook weer hier om de trailer te bekijken.
Deze film gaat over de 25 ste verjaardag van F.C. De Kampioenen. F.C. De Kampioenen is een Belgische tv serie en deze is zeker aan te raden. Ze hebben ook al een eerste film gemaakt en die heb ik niet gezien, maar ik kom gewoon prima volgen, alleen raad ik je wel aan om de personages een beetje te kennen en hun rol in de serie, want anders ga je wat minder goed kunnen volgen. Net als bij Pan weet ik niet of deze er ook is in Nederland, maar dus wel in Belgiƫ. Ik raad deze zeker aan en ik heb niet echt minpunten. Deze is ook nog zeker heel november in de bioscoop denk ik.



Laat zeker even achter in de reacties of jullie een van deze films al hebben gezien en zo ja wat jullie ervan vonden. En laat me ook even weten welke films jullie aan mij aanraden.



Geen opmerkingen: