donderdag 19 november 2015

Updates, Mededelingen en Vragen

Vandaag heb ik wat vragen, mededelingen en updates, het is misschien niet zo interessant, maar wel belangrijk, dus lees dit astjeblieft even.

Oké dus ik heb binnenkort examens en de meeste bloggers plaatsen dan even geen artikels, ik ga wel nog artikels plaatsen omdat ik niet 24/24 ga leren en ik neem ook pauze dus er komen er zeker nog op! Wel niet zo veel als nu, maar dat zien we nog wel. Laat even achter in de reacties of jullie een artikel over de examens willen zien en zo ja laat dan even een ideetje achter.

Dan over de plog, ik heb positieve reacties gekregen, dat jullie het graag willen, dus ik ga het doen! Ik ga er zeker al eentje maken op een gewone schooldag, zodat jullie een beetje weten wat ik doe op een normale schooldag. Ook ga ik er eentje maken tijdens de examens en gewoon op dagen dat ik iets leuks ga doen. We zullen zeggen dat als ik er eentje heb gemaakt die week dat die dan online komt op woensdag, dus als er niks opkomt betekent dat dat ik er geen heb die week, want het is niet zo interessant om elke week een schooldag te ploggen. Laat ook even achter in de reacties of jullie dit goed vinden!

Geen opmerkingen: