woensdag 21 oktober 2015

Willen jullie vragen stellen voor mijn huisdieren Q&A?

Ik heb onlangs een Q&A gemaakt over mijzelf, maar deze keer ga ik een Q&A maken over mijn huisdier. Ik ga nog niet te veel vertellen, want jullie mogen alles wat jullie willen weten vragen. De foto die jullie hiernaast zien is van onze hond, toen die nog klein was en ook van mij toen ik nog klein was, dus dan kunnen jullie op basis van die foto vragen stellen. Iedereen mag zoveel vragen stellen als die wilt, je mag ook opdrachten sturen die ik dan doe met mijn huisdier, ik weet nog niet zeker of dat gaat lukken, maar je mag er altijd een opdracht bijsturen. Het moet wel iets zijn waarbij je niet moet filmen, foto's mag, maar nogmaals ik weet niet zeker of ze gaan lukken, dus zet gewoon vragen in de reacties en nog eventueel een opdracht, maar de vragen zijn belangrijker. Ik weet nog niet wanneer die online gaat komen, dus dat maakt niet uit.

Ook nog even sorry dat er deze week niet zo vaak iets opkomt, maar ik heb het even super druk met school, helaas. We hebben taaltaak week en veel toetsen, dus ja.... Jammer... Maar er komt wel zeker elke week een artikel op!


Geen opmerkingen: