donderdag 15 oktober 2015

Q&A 2

Bedankt voor alle vragen, het zijn er veel meer als de vorige keer! Ik ben heel blij dat het met zoveel vragen meer is geworden, vooral bedankt aan Lien en Kato (klik op haar naam voor haar blog)!

Ben je ooit al eens verliefd geweest ?
Als je in het eerste leerjaar (groep 3)  verliefd noemt, dan wel, maar anders niet. :D

Heb je al eens een bff armbandje/ ketting gekregen ?
Ja, ik heb er al twee van dezelfde persoon gekregen, eentje van iemand voor vier personen en ik heb er zelf ook al één gegeven voor drie personen, het kan dat ik er nog meer heb gehad, maar dit zijn degene waar ik nu op kom.
Knutsel/ teken je graag ?
Ik doe het wel graag, maar ik kan het totaal niet :D
Wat zijn je 5 favo youtubers?
Ik kon niet kiezen dus het zijn er 7 geworden, klik op hun naam om naar hun kanaal te gaan.
LifeWithPamela
Beautygloss en Vloggloss
Kelvlog
Whatabeauty
Beautynezz
DylanHaegens 
Benovabulous

Welke dingen lust je ECHT niet?
Tomaten, mosterd, rode kool, spruitjes...

Wat is je tweede naam?
Frances, vraag me niet waarom, ik weet het eigenlijk niet...

Wat is het ergste dat je hebt verpest? :)
Euhm... Er komt nu niks dat ik echt heb verpest, maar ik zal vast al wel veel dingen hebben verpest :)

Wat is het mooiste dat je hebt gezien?
Weeral zo'n moeilijke... Ik denk dat ik het mooiste vind als er vriendschap wordt gemaakt.

Waarom ben je begonnen met een blog?
Omdat ik graag schrijf, en via een blog kan ik dat uiten. IK vind het ook een hele leuke hobby en ik zou er niet meer zonder kunnen.

Wat is je favoriete app?
Ik zal mijn 5 favorieten geven, want één heb ik er niet :D
Whatsapp, Instagram, Youtube, Snapchat, Spotify

Wat zijn NU je lievelingsliedjes?
Wildest dreams, Rotten to the core, Titanium, Where are you now, Waarom moet ik gaan? en nog veel meer :) Klik op de liedjes en dan kun je ze beluisteren.

Welke kleur haat je?
Kakigroen en voor de rest is er niet echt een kleur die ik haat.

Waar kan je echt niet tegen?
Als mensen iets voorlezen wat ik heb geschreven, ik weet het het is misschien een beetje heel raar, maar ik kan daar gewoon echt niet tegen.
Welk sms'je heb je het laatst gestuurd?
Dat was om 9:24 naar een meisje uit mijn klas. Ze stuurde dat we van plaats zijn verandert, want ik was er niet omdat ik ziek was en we zijn niet zo blij met de plaatsen :D Ik zit dus naast Paul en dat meisje zit naast de vervelendste jongen van de klas. Deze foto is een sreenshot van mijn telefoon.


Dit waren ze al weer, laat zeker nog iets achter in de reacties!

Geen opmerkingen: