zaterdag 24 oktober 2015

Wat ik leuk en lekker vind aan de herfst/winter

Wat vind ik leuk en lekker in de herfst en winter? Als eerste vind ik ijs ook lekker in de herfst en de winter (eigenlijk eet ik gewoon altijd ijsjes :D). Dan vind ik het ook echt heel leuk om als ik huiswerk maak er warme chocomelk bij te hebben, het is gewoon heel lekker en het is heel rustgevend. Dan vind ik kaarsjes ook altijd super gezellig, want het geeft gewoon een heel rustgevende sfeer in je huis of kamer. In de herfst en winter wil je misschien ook iets leuks doen met je vrienden of vriendinnen, maar als het koud is dan kun je moeilijk gaan picknicken. Dus je kunt bijvoorbeeld een keer naar de bioscoop en je kunt ook gewoon gezellig op je kamer in een wantsee (OMG hoe schrijf je dat?) samen gezellig praten. Ook is de herfst de perfecte tijd om een boek te lezen, dus als je denkt: Ik moet meer gaan lezen, dan is de herfst en de winter wel het perfecte moment om een boek te gaan lezen. Dus eigenlijk als je de perfecte herfst en winter in één woord moet omschrijven is dat wel het woord: "gezellig", daarmee dat ik dat woord ook heel veel gebruik :). Dit waren zo een beetje mijn favorieten, ik ben heel benieuwd wat jullie herfst favorieten zijn, dus zet het even in de reacties!

Geen opmerkingen: