woensdag 28 oktober 2015

Leuke dingen die je kunt doen op een BFF-avondje

Yes! Gezellig een sleepover met je bestie! Je plan: Een nachtje doordoen. Maar het probleem is, een nacht duurt best lang en wat kan je allemaal doen zodat jij en je bestie je niet gaan vervelen? Hier zijn enkele dingen die ik doe.

1. Lees samen een tijdschrift, doe de testjes of knutsel iets. Je kunt bijvoorbeeld For Girls Only of De Joepie lezen.

2. Lak gezellig samen je nagels met een leuk muziekje op de achtergrond en misschien kent één van jullie wel een leuke nail art! Ik raad dan de nail dotting pen van de Hema aan, want daarmee kun je echt hele leuke nail arts maken.

3. Maak een gek filmpje! Er zijn heel veel apps waarmee je leuke filmpjes kunt maken! Enkele voorbeelden hiervan zijn: Videostar (dit is helaas alleen voor Apple), Magisto, Video FX...

4. Doe een leuke challenge! Ga even kijken op YouTube en neem de leukste eruit!

5. Ga gewoon gezellig bij elkaar zitten en vertel elkaar geheimen, moppen, griezelverhalen...


Zo dit waren 5 dingen die ik doe met mijn bestie! Als jij en je bestie zich nu nog vervelen dan weet ik het ook niet meer. Veel plezier, en maak er een gezellige avond van!

Geen opmerkingen: