zaterdag 17 oktober 2015

The 3 things tag

Wat is de bedoeling? Bij de 3 things tag moet je altijd 3 antwoorden geven op de vragen, Let's go!

3 dingen in mijn tas
Mijn telefoon, mijn Panos klantenkaart :D en mijn portefeuille  
3 dingen gevonden op mijn bureau
Pennen (ik ben pen verslaafd), Mijn laptop en mijn Frans boek :(
3 favoriete meubels in mijn kamer
Mijn bed, mijn bureau en mijn nachtkastje
3 favoriete fruitstukken
Aardbeien, Gele kiwi en banana 
3 blogs die ik haast elke dag bezoek
Die van Kato, van Valerie en ik bezoek er eigenlijk maar twee :)
3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
3 dingen waar ik op dit moment aan denk
Lasagne :D (we gaan dat zometeen eten)
Wanner mijn draadjes van mijn getrokken tanden eruit gaan komen
Wat het verschil is tussen een BB en CC creme is
Ok srry mensen, ik denk echt aan heel rare dingen XD
3 bloggers met een leuke persoonlijkheid
Ik denk dat de meeste blogger wel een leuke persoonlijkheid hebben, maar ik zal die nemen die ik persoonlijk ken of toch wel redelijk goed ken. 
3 favoriete make up producten
Lippenbalsem (eigenlijk gewoon alles met lippen)
Concealer
Mascara
3 leukste kledingstukken uit mijn kast
Mijn t-shirt van de h&m met luipaardjes erop
Mijn donkerblauwe broek, ik weet niet meer van waar deze komt, maar ik draag hem elke dag als die niet in de was zit.
Voor de winter mijn muts, hij is zo warm en hij is ook nog eens heel leuk ♥

Ik tag Kato, maar natuurlijk mag iedereen deze tag gewoon overnemen.

Geen opmerkingen: