zaterdag 9 januari 2016

Top 10 lippenbalsems collab met It's Indy| xMylifeasMargotx

Heey!
Vandaag alweer een video! Deze keer heb ik een collab met It's Indy! Ik ga mijn top 10 lippenbalsems laten zien! Zij heeft dezelfde video gemaakt, dus bekijk die ook even! Als je nog niet geabonneerd ben doe dat dan even, doe een duimpje omhoog en laat zeker een reactie onder de video achter! En laat ook achter welke video's jullie nog van mij willen zien!

Dit is een beetje anders, want jullie zullen mij in beeld zien! Ik mocht één keer een video plaatsen, waarop je mij ziet, dus mijn volgende video's zullen weer zijn zoals altijd. En heeeeeel misschien komt er dan ook nog eens een video met mij helemaal in beeld! Sorry voor de overbelichtheid , maar dat zag ik pas tijdens het editen...
 xx



Geen opmerkingen: