woensdag 13 januari 2016

Plog ❤6

Heey! Vandaag een plog, deze is gemaakt op oudjaar, 31 december dus.

'S morgens heb ik even op mijn blog gekeken, maar niet lang, want ik moest meteen eten. Want we gingen vandaag nieuwjaarzingen en we moesten daar in de ochtend zijn (het was bij mijn nicht in het dorp), en het is driekwartier rijden, dus we moesten op tijd vertrekken.



Hier waren we net vertrokken en we waren met iets van zeven, en het was echt super gezellig!











We hadden een kar met zakken en daarin verzamelden we het snoep en de koekjes en de chips en alles gewoon.










Toen we thuis kwamen, hebben we alles uit onze zakken gehaald en het was echt niet normaal veel! We waren met z'n vieren en dus hadden we vier grote zakken vol en het geraakt nooit op!









Daarna hebben we avondeten gegeten, en ik vond deze zo schattig, er waren mini hamburgertjes, hot dogs en worstenbroodjes, ze waren erg lekker en zooooo schattig!







Daarna ben ik in bad gegaan, als jullie je afvragen, waarom ik altijd in bad ga. Wij hebben namelijk (nog) geen douche, dus daarmee ga ik altijd in bad, maar ik wil wel een douche.






Daarna ben ik gaan slapen, en nu vraagt iedereen zich waarschijnlijk af waarom ik niet opblijf tot
12 uur om het nieuwe jaar te gaan vieren. Ik doe dit niet omdat ik gewoon weet dat als ik pas om een of twee uur ga slapen ik toch wakker word om zes uur en als ik om half tien ofzo ga slapen en ik word wakker om zes uur, dan kan ik de volgende dag meer genieten van Nieuwjaar.





Oke dit was mijn plog, ik hoop dat jullie hem een beetje leuk vonden, laat zeker een reactie achter welke artikels jullie nog van mij willen zien! xx


















Geen opmerkingen: