vrijdag 29 januari 2016

Plog ❤7

Heey! Vandaag is hier eindelijk plog 7 die ik heb gemaakt op Nieuwjaar! Het heeft lang geduurd, maar hier is ie dan!
'S morgens ben ik gewoon wakker geworden en heb ik zoals altijd even op insta gekeken en hetzelfde als in al mijn plogs.
Daarna heb ik geholpen met de tafel dekken, want de hele familie komt met Nieuwjaar altijd naar ons. Ik heb niet ontbeten omdat we door de dag heen, nog wel veel zouden eten.




Toen kwamen de gasten aan en waren er chips en andere lekkere dingen.


Toen iedereen er was en aan tafel zat waren er kaas en garnaal kroketten, mijn papa had ze zelf gemaakt en ze waren echt heel lekker!
Tussen alle dingen, zat wel veel tijd, maar na de kroketten was het alweer tijd voor het hoofdgerecht. Er waren heel veel dingen, maar de erwten en wortelen stonden voor mij, dus ik heb daar maar een foto van gemaakt.
Dit is even een foto tussendoor, maar ik vond hem eigenlijk wel mooi. Met Nieuwjaar is de tafel altijd versierd met kaarsjes en dat geeft gewoon een heel gezellige sfeer.

Toen was het cadeautjestimeeeeee! Ik heb heel veel leuke dingen gekregen, maar ik heb geen haul gedaan, want ik heb wel leuke dingen gekregen, maar niet zo speciaal om te tonen.




Na de cadeautjes was het tijd voor dessert, mijn mama had cake gebakken!

Ook waren er veel lekker dingen van chocola, en de soort van schaal waar het op staat is ook zelfgemaakt! (Wel niet door mij)
En er waren ook nog kleine chocolaatjes en ik vond dit gewoon een leuke foto, want je ziet echt de details, helaas is het licht wel niet zo goed.
Na het feest was ik moe en ben ik bijna meteen gaan slapen. Ik droeg deze leuke zebra-onesie!






Oke dit was mijn plog, sorry dat die dus een beetje te laat is, maar het kon niet anders... Laat zeker een reactie achter! xx

Geen opmerkingen: