vrijdag 1 januari 2016

100 weeks to hapinnes #1

Dit is mijn eerste foto. Ik vond het wel heel moeilijk, want ik was aan het zoeken naar iets, maar ik vond niets. En nu weet ik dat je niet moet zoeken, maar dat het vanzelf komt. Ik was gisteren aan het praten via instagram met Kato (tienergirl.blogspot.be) en ik was zo een beetje aan het vertellen over iets dat me een beetje dwars zat en ze reageerde zo lief, ik werd daar echt helemaal gelukkig van! Dus nu weet ik dat ik niet moet zoeken naar iets waar ik gelukkig van word, maar dat het vanzelf moet komen. Ik weet niet, maar ik kreeg zo een gelukkig gevoel van dit berichtje, op dat moment weet je gewoon wie je echte vrienden zijn. 

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik een soort opdracht zou geven die te maken heeft met de foto van die week en dan met het doel om andere mensen ook gelukkig te maken. Je moet dit natuurlijk niet doen, maar het lijkt me gewoon leuk! 
De opdracht: Stuur twee of drie mensen een lief berichtje, waardoor ze weten dat je er altijd voor hun bent. 

Laat even achter in de reacties of jullie het leuk vinden dat ik zo opdrachten geef en of jullie de opdracht hebben uitgevoerd en als je het wilt zeggen, naar wie je het hebt gestuurd! 

Ik wens jullie een heel fijn 2016! xx 


Geen opmerkingen: