vrijdag 8 januari 2016

100 weeks to hapinnes #2

Het was net als vorige week even zoeken naar een foto, maar het is dus weer naar me toegekomen. Ik vraag me nu echt af hoelang ik het ga kunnen volhouden :D

Oke maar dus dit is mijn foto
Het is maar een gewone profielfoto van een random persoon zullen jullie nu denken, maar dat is het dus niet voor mij. Deze week heb ik een super leuke meid leren kennen! Namelijk Indy en dat is dus de persoon die je hier op de foto ziet.

Hoe heb ik haar leren kennen?
Via instagram, ik weet dat het niet zo veilig is en bla bla bla, maar dus, ze heeft een instagram account (@x_beauty_by_indy_x) en ze vroeg daarop: "Wie kan er werken met movie maker en wie kan mij helpen?" Toevallig kan ik daar wel redelijk goed mee werken en ik stuurde haar een dm (instagram chat bericht). Toen waren we een hele dag aan het dm'en. Daarna kwamen we op het idee om te skypen en dat is natuurlijk wel goed, want dan zie je die persoon ook echt en dan weet je ook zeker dat die persoon echt is. Dat deden we dus en nu skypen we dagelijks.

Indy weet nu meer over mij dan mensen die mij al vijf jaar of meer kennen.
Ze is heel speciaal voor me en Indy als je dit leest: Je bent echt super lief en ik zou echt niet weten wat ik zonder jou zou moeten <3 Lysm xx

De opdracht van de week: Laat in de reacties achter of jij een "internetvriendin" hebt en help eens iemand, dan zul je zien dat je heel blij wordt als je mensen kunt helpen!
xx

Geen opmerkingen: