zondag 16 augustus 2015

De lazy sunday tag

Hoi! Ik heb deze keer voor jullie de lazy sunday tag! Veel plezier!

Vroege vogel of lui uitslapen?
Vroege vogel!
Haar opgestoken of lekker los?
Lekker los! Ik kan ten eerste niks maken ofzo en ten tweede vind ik het gewoon niet goed zitten, dus doe mij maar lekker los!
Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?
Pyjama, ik kan soms gewoon de hele dag in mijn pyjama rondlopen
Make-up loos of perfecte make-up?
Make-up loos, want als ik nergens naartoe ga, waarom zou ik dan make-up op doen?
Bellen, Facebook, Whatsappen of Twitteren met vriendinnen?
Bellen
Uitgebreid avondeten of fastfood?
Ik weet het niet, het hangt er vanaf, maar ik denk wel gewoon uitgebreid avondeten.
Hoe ziet jouw ideale zondag eruit?
Gewoon niks doen, YouTube video's kijken, chillen...
Vroeg of laat naar bed?
Er tussenin zo rond 10 uur - 11 uur of zoiets.

Zo dat was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en als jullie nog ideeën hebben voor een artikel zet dat dan maar in de reacties onder het artikel op mijn blog!
xoxo LoveBeautyFlow

Geen opmerkingen: