woensdag 12 augustus 2015

De Baby Lips tag

Hoi! Ik heb vandaag weer eens een tag voor jullie. Deze tag heb ik zelf bedacht en hij heet de Baby Lips tag. Jullie mogen hem overnemen en ook doen! Veel plezier!!

Wat is je favoriete Baby Lips?
Too Cool van de Dr Rescue reeks.
Welke Baby Lips heb je allemaal?
Too Cool, Mint Fresh en Cherry Me
Waarom vind je Baby Lips fijn of net niet fijn?
Ik vind ze heel fijn omdat ze heel zacht zijn op je lippen en ze ook nog eens heel lekker ruiken!
Vind je dat er te weinig soorten worden verkocht in Nederland of België?
Bwaa, kwee eigenlijk niet goed, maar ik heb niet echt nood aan meer.
Waar koop je meestal Baby Lips en voor welke prijs?
Ik koop ze altijd in het Kruidvat voor €3.69.
Vind je het nuttig om elke Baby Lips meerdere keren te hebben?
Nee, ik vind het genoeg om er één van elke soort te hebben. Als er één op is en je hebt nood aan een nieuwe dan vind ik dat goed, maar om van elke 5 ofzo te hebben is wel heel veel.
Liever munt of liever zoete Baby Lips?
Munt.

Zo dat was hem hopelijk vonden jullie hem leuk!
xoxo LoveBeautyFlow

Geen opmerkingen: