woensdag 26 augustus 2015

Back To School: 10 tips voor als je naar de eerste gaat

Hoi,
In dit artikel geef ik mijn tips uit ervaring, ik ga dit jaar naar de tweede, dus ik heb al wel wat ervaring. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

1. Doe niet te veel make-up op, ik zou alleen maar wat concealer, mascara en een lippenbalsem opdoen.
2. Koop een rugzak, want je gaat veel moeten sjouwen, en met een handtas gaat dat niet lukken.
3. Zorg dat je zeker op de eerste dag op tijd komt, want op je eerste dag te laat komen is gĂȘnant.
4. Stress niet, het is misschien wel moeilijker en groter als de basisschool, maar het valt allemaal echt wel mee.
5. Bij ons op school word je niet brugpieper ofzo genoemd, maar als dat gebeurt bij jou, trek je er dan niet van aan, want zij zijn ooit ook zo geweest en ze willen alleen maar stoer doen.
6. Zorg dat je altijd al je materiaal bij hebt.
7. Wees niet bang dat je geen vrienden zal maken of dat je gepest gaat worden, want bijna iedereen is daar bang voor en je zal snel nieuwe vrienden/vriendinnen hebben.
8. Geniet ervan, ik weet het, school is niet leuk, maar probeer er het beste van te maken.
9. Zit tijdens de pauzes niet de hele tijd op je telefoon, want dan ben je erg asociaal bezig.
10. Neem niet elke dag al je boeken mee, maar neem alleen mee, wat je nodig hebt die dag.

Zo dit waren mijn 10 tips. Laat zeker even achter op mijn blog of jullie ze handig vonden en/ of dat jullie ze gaan toepassen. Tot een volgend artikel!
Xxx LoveBeautyFlow

Geen opmerkingen: