woensdag 19 augustus 2015

Back To School Leertips

Hoi!
De scholen zijn bij sommige waarschijnlijk al bezig, maar bij mij nog niet en het is nooit te laat om leertips te krijgen. Ik geef jullie 10 tips, die mij helpen. Laat zeker even in een reactie weten, of het jullie heeft geholpen.

1. Eet kauwgom tijdens het studeren, want als je kauwt kun je je beter concentreren.
2. Zorg dat je bureau niet te druk is, neem alleen wat je echt nodig hebt.
3. Leg je telefoon aan de kant, ik weet het, het is moeilijk, maar het moet.
4. Studeer niet te lang achter elkaar, neem regelmatig een pauze.
5. Tijdens je pauze kun je best even naar buiten gaan, om wat frisse lucht binnen te krijgen. Daarna kun je weer aan de slag gaan.
6. Als het helpt zet dan muziek op, maar als het je niet helpt, doe het dan ook niet.
7. Plan! Het is belangrijk dat je een goede planning maakt (ik zal daar ook wel eens een artikel over schrijven)
8. Herhaal! Als je de leerstof vaak genoeg herhaalt, zul je het zeker kennen.
9. Maak eerst het huiswerk van het vak dat je het moeilijkst vind, want in het begin ben je nog het meest geconcentreerd, en dan zal het wel lukken.
10. Draag kleren waar je je goed in voelt.

Zo dit waren mijn 10 leertips, iedereen heel veel succes en maak er het beste van het komende jaar.
Xxx LoveBeautyFlow

1 opmerking:

azerty zei

Super goeie tips!🙊🙊🙊💁💁💁