maandag 28 september 2015

Whats in my etui

Hoi!
Vandaag is er een Whats in my etui artikel! Veel plezier!


Dit is mijn etui, ik heb hem gekocht in de Bart Smit, hij kostte €1.49, en hij is heel ruim, dus ik raad hem zeker aan!
Deze mini markers zaten samen in een setje en ze zijn heel handig om mee te nemen, ik denk dat ze €2.25 kostte, maar ik weet het niet zeker.

Dan mijn rekenmachine, deze heb ik gekocht bij onze school zelf, ik denk dat die €18 euro kostte, maar je kan hem ook nog wel in andere winkels kopen. Het enige nadeel hieraan is dat die zo groot is, maar voor de rest vind ik het wel echt super handig!

Dan gewoon Pritt, deze is blauw en bijna op, dus ik ga hem binnenkort moeten vervangen. Je kan deze denk ik gewoon kopen in het Kruidvat.

Dan deze lat, die heb ik echt al heel lang en ik weet niet van waar die komt en hoeveel die kostte, maar het is niet echt een speciale lat ofzo.

Dan mijn gommen, ik weet niet waarom er er drie inzitten, maar het is nu eenmaal zo. De eerste twee komen van de Wibra en het was een pakje waar er nog twee bijzaten, maar hoeveel het kostte weet ik niet meer, ik denk iets van €0.69 ofzo. En de tweede zat volgend mijn in een setje samen met de lat hierboven, maar daarvan weet ik de prijs dus niet.

Dan deze mini schaar, en deze is gewoon super handig omdat die zo klein is, maar hoeveel die kostte weet ik niet en van waar die komt ook niet.

Hier zien jullie mijn pennen en potloden die erin zitten, het zijn er niet veel, maar ik gebruik ze wel allemaal. De eerste komt van de Action en zat in een setje van vier pennen en ik denk dat het €0.99 kostte. De tweede is een vierkleurenpen van Bic en deze komt van de Bart Smit, maar hoeveel die kostte weet ik niet. En het potlood is ook van Bic en ik weet niet vanwaar het komt of hoeveel het kostte.

En tenslotte gewoon een lippenbalsem, ik verwissel ze soms wel, maar nu is het deze van Baby Lips, waar ik ook een review van heb gemaakt op mijn blog. Ik heb hem gekocht in Kruidvat voor €3.69.  

Zo dit was wat in mijn etui zat, tot volgende keer! En zet zeker even iets in de reacties!
xxx LoveBeautyFlow

Geen opmerkingen: