maandag 21 september 2015

Q&A

Hoi!
Een tijdje geleden vroeg ik om vragen te sturen voor een Q&A, en ik ga nu jullie vragen beantwoorden!

1. Wat is je favoriete Baby Lips?
Too Cool van de Dr. Rescue lijn, hiervan gaat binnenkort een review online komen!
2. Heb je huisdieren?
Ja, ik heb een hond.
3. Wat is je favoriete nagellak?
Euhm... Ik denk de geurnagellak van Biocura, als jullie willen dat hier ook een review van komt, laat dat dan even weten in de reacties.
4. Hoe oud ben je?
Ik ben 12 jaar en ik word 26 september 13.
5. Op wie ben je geabonneerd op YouTube?
Anne Enzo
Be Novabulous
Beauty Girl
beautygloss
BeautyNezz
Daantje Vreeburg
de kleine youtuber
disfordazzle
Dylanhaegens
Lifestyle Spot
LifeWithPamela
little daisies
Lottelovesbeauty
Peter Hoefnagels
silke
TheKelVlog
Vloggloss
Whatabeauty
Zynaa
(Neem zeker eens een kijkje op een van deze kanalen)
6. Welke richting doe je op school?
Ik zit nu in het tweede jaar en ik doe gewoon Moderne en ik heb vorig jaar ook geen Latijn gedaan.
7. Wat is je favoriete winkel?
Action en Hema (denk ik)

Zo dit was de Q&A, als jullie dit vaker willen laat het me dan even weten en stel dan nog maar vragen in de reacties onder dit artikel (onder een ander artikel mag ook).
xxx LoveBeautyFlow

Geen opmerkingen: