woensdag 2 maart 2016

Belangrijke mededeling (ja mensen, ik leef nog!)

Heey!

Misschien vroegen jullie zich af waarom ik al zo lang niks meer heb gepost en waarom er vrijdag geen 100 weeks to hapinnes is gekomen.

Waarom er de laatste tijd niet zoveel artikels meet komen:
Ik heb het momenteel echt supetdruk met school, ik ben soms van 7 tot 18 uur op school of onderweg naar school en dat put mij heel erg uit, waardoor ik dus minder tijd heb, maar ik ga proberen zeker nog elke week iets te plaatsen!

Waarom er geen 100 weeks to hapinnes was:
Misschien merken jullie het wel, maar de laatste tijd zijn mijn 100 weeks to hapinnes artikelen niet zo interessant, dit is omdat ik het de laatste tijd eigenlijk tegen mijn zin doe en ik voel me te verplicht en dat is net het gene dat ik niet wil. Ik ben mijn blog begonnen omfat ik het leuk vindt en niet omdat het moest. Daarom komen er vanaf nu alleen nog maar 100 weeks to hapinnes artikelen als ik iets leuks heb en als ik het vrijwillig schrijf!

Nog even iets anders:
Ik ben er al lang aan aan het denken om een soort dagboek bij te houden op mijn blog, en dan vertel ik dus over mijn leven en die "serie" gaat dan Margot's diary noemen, vinden jullie dat een leuk idee? Laat het me even weten in de reacties! Laat ook nog artikel ideeën achter!
Doei doei xx

Geen opmerkingen: