zaterdag 13 februari 2016

100 weeks to hapinnes #7

Heey! Allereerst sorry dat dit artikel weer te laat is, maar ik had gisteren echt geen tijd meer om het af te maken...

Ik heb deze week veel leuke dingen gedaan en meerdere dingen hebben me blij gemaakt, dus aan alles en iedereen die er niet bijzit en me toch blij heeft gemaakt: Ik denk ook aan jou, maar ik neem nu gewoon het gene dat me het meest is bij gebleven en waar ik een foto van kon maken.

Oke ik voelde me deze week een paar daagjes niet zo goed, ik weet niet hoe het kwam, maar gewoon even een bad day. En ik was aan het Skypen met Indy en zei deed iets wat me echt opfleurde en waardoor ik me gelijk beter voelde! En we deden gewoon een eenvoudig zang moment, dus dan zetten we liedjes op en waren we gewoon alles eruit aan het zingen en ik weet niet waarom, maar het helpt echt! Er valt niet heel veel over te vertellen, maar als jij een keer een bad day hebt het helpt echt! Op de foto zien jullie mijn lievelingsliedje op dit moment en ik vond het wel een mooie foto.

Opdracht: Laat in de reacties jouw lievelingliedje achter!
Doe met iemand of gewoon met jezelf even een zangmomentje!

Oke dit was het hopelijk vonden jullie het een beetje leuk. xx

Geen opmerkingen: